Test dla fanów "Mikołajka"

Sklep spożywczy internetowy pozwoli Ci zrobić codzienne zakupy o wiele wygodniej niż w tradycjnym sklepie.






Czytałeś "Mikołajka"? Możesz sprawdzić, na ile znasz treść książki!! Do dzieła!!


1. Jak Mikołajek nazwał psa, którego przyprowadził do domu?

2. Jakiego koloru był wazon z salonu?

3. Jak miał na imię "najlepszy uczeń i pieszczoszek naszej pani"?

4. Jakie prezenty dostał Mikołajek od Buni?

5. Jakie koty były na placu, gdzie chłopcy lubili się bawić?

6. Gdzie Mikołajek wyjechał z rodzicami na wakacje?

7. Co poleciła mama Mikołajkowi, gdy sie nudził po powrocie z wakacji?

8. Jak zareagował tata na wieść o stłuczeniu wazonu?

9. Jak miała na imię przyjaciółka Mikołajka?

10. Czy langusty były świeże?


Twoje imię:

Proszę czekaj...

Nie da się sprawdzić testu

Autor: njbh
Data: 2013-04-11 20:01:56

Nie da się sprawdzić testu

Autor: njbh
Data: 2013-04-11 20:01:57

Da sie sprawdzić mi sie udało

Autor: Dzidek
Data: 2014-01-13 17:52:23

:)

Autor: w
Data: 2014-04-01 12:37:30

Nie da się sprawdzic testu ale ja słabo znam Mikolajka

Autor: NWM
Data: 2014-05-04 15:24:19

ja dopiero mam 10 rozdział ludeczka

Autor: ugvdfny
Data: 2014-10-14 20:20:50

JAK DLA MNIE MIKOŁAJEK POWIIN DOSTAĆ W DUPE ALE TATA MIKOŁAJKA nigdy nie odpszcza

Autor: mateusz pluta
Data: 2014-12-03 21:18:14

zgodze się z tobą z 1 kometaża bo się nieda sprawdzić jakie błendy zrobiłem albo zrobiłam

Autor: NWM
Data: 2014-12-03 21:21:22

co kujony?

Autor: Gupa
Data: 2015-01-03 14:46:18

nie da się sprawidzić

Autor: Tomasz
Data: 2015-02-04 14:57:35

Głupie trzeba sie logować żeby sprawdzić ale głupie gówno

Autor: SlimPL
Data: 2015-02-09 17:45:44

kurwa

Autor: HUJPL
Data: 2015-02-09 17:48:10

NNNNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDA SIE

Autor: DUPEK
Data: 2015-02-22 20:05:14

Sprawdzić się nie da

Autor: jhfkvbsuevbfkaseu fgbkaubcyfkb
Data: 2015-03-11 13:25:49

Sprawdzić się nie da

Autor: pufers
Data: 2015-04-07 13:57:19

nie da się sprawdzić!!! co nie!!!

Autor: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Data: 2015-05-03 18:37:58

Da się sprawdzić CIENIASY

Autor: KUPA
Data: 2015-05-28 19:53:09

TO JEST NIE NORMALNE!!! NIE POLECAM

Autor: kupa 999
Data: 2015-10-11 18:33:13

MUWIE POWARZNIE!!!

Autor: kupa 999
Data: 2015-10-11 18:36:16

Słabe

Autor: Lol
Data: 2015-11-14 21:28:34

a ja mam 18 rozdział

Autor: dfdf
Data: 2016-01-23 09:27:31

sprawdzić nie morzna looooooooooooooooollllllllllllllllllllll

Autor: misdx
Data: 2016-02-16 18:57:30

głupie beznadziejne.

Autor: kapi
Data: 2016-03-01 19:44:19

to jest guwno!!!!!!!!!!!!!!

Autor: kasia
Data: 2016-03-06 19:49:06

Da się

Autor: Marta
Data: 2016-04-11 08:50:56

no to jest nie do wytrzymania

Autor: kasia
Data: 2016-04-25 14:23:18

ciagle tylko piszecie o tym ze się da czy nie gowno z tego

Autor: amelka
Data: 2016-05-30 20:32:43

tak

Autor: nabab
Data: 2016-10-27 17:10:52

Nie znam się za bardzo na Mikołajku mu i wkurza mnie to że nie mogę zobaczyć wyników

Autor: Krzysztof Kurtycz pa 😠😕
Data: 2016-11-01 14:27:24

Nie znam się za bardzo na Mikołajku mu i wkurza mnie to że nie mogę zobaczyć wyników

Autor: Krzysztof Kurtycz pa 😠😕
Data: 2016-11-01 14:27:24

Mi się udało

Autor: kot<3
Data: 2016-11-22 14:49:48

Miałam 100%na 100%

Autor: kot<3
Data: 2016-11-22 14:50:48
© 2005-2016 Sentia Solutions - [ Strona główna - Załóż FunTesta - Regulamin - Pomoc ]
Katalog: a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v x y z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9