Test-którego-lepiej-nie-wypełniać na długość życia

Internetowy sklep spożywczy to miejsce, w którym możesz robić codzienne zakupy bez wychodzenia z domu.






Twój wynik testu będzie wiekiem, do którego uda ci się dożyć. Strzeż się!!!


1. Zawsze nosisz ze sobą...

2. Czego najbardziej się boisz?

3. Masz rodzeństwo?

4. Jakie zwierze chciałbyś/chciałabyś mieć?

5. Zawsze życzysz innym...

6. Marzysz o...

7. Co to jest przybuj?

8. Książki które czytasz to...

9. Dlaczego rozwiązujesz ten test?

10. Jaki system wykorzystywałaś/ałeś rozwiązując test?


Twoje imię:

Proszę czekaj...

ten test byl troche glupi

Autor: t
Data: 2005-03-26 14:18:02

yyyyy ... troche głupi ...

Autor: ktoś
Data: 2005-03-28 19:13:34

Ktoś zdobył 80 ptk. - brawo!

Autor: autorka
Data: 2005-03-29 09:51:37

Być może ten test może wydawać się trochę głupi, ale mam nadzieję że nie jest przynajmniej stereotypowy.

Autor: autorka
Data: 2005-03-29 09:52:41

a ja zdobylam tylko 52 :( ale za to JA nie pije i nie pale! bede yzc dluuugo!

Autor: ula
Data: 2005-06-23 08:16:44

glupie to jest!!!!!!!!!!

Autor: karolina
Data: 2005-12-27 15:50:31

Jebać to ja mam okote se s3elić w łeb, ale po chwili namysłu wolał bym rozjebać kogoś z was. Do tego mam wynik 45 i nie widzi mi sie tyle cierpieć.

Autor: Whitte Man 88
Data: 2006-01-20 16:31:44

dziadostwo gorszego nie ma.i tak bede zyl dłużej niż tam jest powiedziane

Autor: djmarcin
Data: 2006-04-17 18:32:05

Jakie to jest pojebane... Kto to mogl wogole wymyslic ... Jakies pojeby sie dorwaly kompa i wymyslaja jakies gowniane testy... porazka... autor zjeb!!!

Autor: Ghost_Rasta
Data: 2006-10-23 14:30:45

pojebany

Autor:
Data: 2006-12-22 21:47:33

ale kiepas

Autor: someone
Data: 2007-01-12 18:54:02

ZJEBAny ten wasz test leczcie sie

Autor: lolita
Data: 2007-03-05 18:23:51

i tak was rozwalimy z kalasza ;) heheheh pojebanie niezly test ;) ifcia

Autor: ifcia
Data: 2007-08-22 02:35:23

będe rzył 35 lat. hura :| :| :|

Autor: anonim
Data: 2007-09-19 21:51:54

49 lat to o rok krócej niż planuję, no nic dam rade

Autor: Muzyk
Data: 2007-10-22 12:02:38

Ten test musiał zrobić człowiek, który bvył w takim stanie jak ja.... Totalnego znudzenia....

Autor: mniszka
Data: 2007-10-22 12:22:25

49 lat, czemu tak długo XD

Autor: olga
Data: 2008-01-02 18:44:31

Ten test to jest jakas totalna bzdura

Autor:
Data: 2008-03-23 10:55:38

bzdurny jak mało co

Autor:
Data: 2008-04-21 13:38:31

kretyństwo

Autor:
Data: 2008-05-23 11:51:15

:)::::):):):):):):):)

Autor:
Data: 2008-05-27 14:39:32

ale ze co.. <lol2> będe zyla 35 lat? xDD o lol hah!

Autor: nie wiem kto ale ktoś napewno
Data: 2008-07-29 15:25:31

Głupooty

Autor: :-/
Data: 2008-08-19 16:59:29

beznadziejny:/

Autor: JAaaaa:D
Data: 2008-10-07 20:40:34

co za hujoza

Autor:
Data: 2008-10-12 18:03:18

popierdolone jest to

Autor:
Data: 2008-10-12 18:03:42

Mi wyszło że dożyję 21 lat, mam 15 :|

Autor:
Data: 2008-10-12 18:05:18

wyszło mi 52 a mam 55

Autor: Pyza
Data: 2008-10-12 18:06:20

lol

Autor: !!!
Data: 2008-10-12 18:06:23

ten kto to wymyślił ma nie równo pod sufitem psychol poprostu

Autor:
Data: 2008-10-12 18:06:35

Co za dno, nic realizmu ani trochę

Autor: Screw
Data: 2008-10-12 18:07:39

Super mam 22 lata a wyszłoże pożyję 31, to mogę sobie już zamówić trumnę;p

Autor: Justyna
Data: 2008-10-12 18:08:46

o ja... żal!!! kto uklada tak beznadziejne testy?!

Autor: szczera
Data: 2008-10-12 18:08:50

ale debilne

Autor:
Data: 2008-10-12 18:09:58

żal fakt nazwa stronki genialna lol

Autor: =*Kinia*=
Data: 2008-10-12 18:10:26

masacra ale hardcore...jak się sprawdzi to niedługo będę tu na tej stronce straszyć;-)

Autor:
Data: 2008-10-12 18:11:53

Test był bardzo ciekawy,ale najbardziej interesuje mnie teraz wynik

Autor: werawk@wp.pl
Data: 2008-10-12 18:12:02

zal...

Autor: anka007lnz
Data: 2008-10-12 18:12:12

co za idiota robół ten test

Autor: śmieszek
Data: 2008-10-12 18:13:53

Co to za pytania? nie dziwie się że taki tytuł

Autor:
Data: 2008-10-12 18:13:58

Takie pytania to nie pytania, tu nie ma nic co tak na prawdę robie:(Żal mi tego testu!

Autor: krytyk
Data: 2008-10-12 18:15:42

ale zal!!

Autor:
Data: 2008-10-12 18:16:49

Ten test wykończy ludzi szybciej niż oni sami siebie:)

Autor: umarlak
Data: 2008-10-12 18:17:38

OMG..! Jaka bzdura!

Autor: pata
Data: 2008-10-12 18:30:18

pytania jak z kosmosu!!!!!! jak się ma do tego ile będziemy życ to co nosimy w torebce?? odp karabin maszynowy mnie najbardziej rozśmieszyła <hahaha>

Autor: simsalabim4892
Data: 2008-10-12 18:57:11

Jakie pytania wogole od rzeczy xD Najlepsze z tym facetem i karabinem :)) wyszlo mi 37 lat a mam juz troche ponad 37 :)

Autor: kamilos 071
Data: 2008-10-12 19:24:13

średnie

Autor: domek
Data: 2008-10-12 19:27:07

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wyszło mi 29 <lol>

Autor: kasia
Data: 2008-10-12 19:45:08

mam 28 hehxD

Autor: xxx
Data: 2008-10-12 20:46:37

a tam. zawracanie gitary. ale dla jaj można zrobić

Autor:
Data: 2008-10-12 21:00:19

Strona: 1 2 3 4 5 6 7 8

Dodaj komentarz
© 2005-2014 Sentia Solutions - [ Strona główna - Załóż FunTesta - Regulamin - Pomoc ]
Katalog: a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v x y z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9