Co wiesz o Ewie Farnie?

Sklep spożywczy online to miejsce, gdzie robienie zakupów jest łatwiejsze niż kupowanie w supermarketach.






Czy dobrze znasz Ewe Farne. Sprawdż się!!


1. Ile Ewa ma lat?

2. Do kogo porównuje się Ewkę?

3. Jaka piosenka okazała się Hitem?

4. Jak nazywa się jej najnowsza płytka?

5. Skąd pochodzi Ewa?

6. Ile Ewa wydała już pyłyt?

7. Gdzie ewa zaczeła karierę?

8. Ile masz lat?

9. Czy ci się podobało na tym FunTeśćie?

10. Na jaką ocenę byś ocenił mój test?


Twoje imię:

Proszę czekaj...

ten Quiz jest super ciekawe kto go robił

Autor: tita
Data: 2008-02-19 14:37:28

troche mało pytań.Ja wiem wszystko o ewie

Autor: karoina
Data: 2008-02-22 14:46:01

JA JEJ NIE ZNAM TAK SIE BAWIŁAM HAHA

Autor: NATALUSIA
Data: 2008-02-25 20:47:31

siemka ewa jak tam????jestem twoim idolem: :P

Autor:
Data: 2008-04-12 19:24:38

siemka ewa mam 11 lat i bardzo cie lubie papapapapapapa:p moim zdaniem to twoja najlepsza piosenka to tam gdzie nie ma juz drog papapa

Autor: nati
Data: 2008-04-12 19:26:18

czesc ewa uwielbiam ciebie i twoje piosenki

Autor: daria
Data: 2009-07-12 13:54:04

siemka ewa też bym chciała być piosenkarką i podoba mi się twoja piosenka cisza

Autor: vann
Data: 2009-07-25 14:42:39

to nie ewa farna to podpoucha jakie wy głubie żal;/

Autor: FAJ PROFIL
Data: 2009-09-10 16:30:08

czesc ewa tu twoja fanka julia kisiel uwielbiamtwoje piosenki a najbardziej sam na sam

Autor:
Data: 2009-09-26 11:38:25

czesc ewa jestem ola i mogła bys podac twuj nr na gg plis plis ma 25 piosenek z toba na płyty i tata mi jeszcze kupi bo mi muwił albo mama mam plakaty i notes i piurnik mam 2 wory z twoimi zeczani papa pomiętaj doj nr oki plissss!!!!!!!!!!

Autor:
Data: 2009-09-26 11:46:06

cześć Ewa mam opsesje na twoim punkcie jesteś moją najlepszą piosenkarką napisz nową piosenke będę bardzo zadowolona pozdrawiam Ola.

Autor: ola
Data: 2009-10-08 20:18:04

Czesc Ewa bardzo cie lubie podasz mi twój nr gg.Ja też mam na imie Ewa.Bardzo lubie piosenke sam na sam

Autor: Ewcia
Data: 2009-10-23 13:08:55

Ewa bardzo cie lubie najbardziej to twoją piosenke tam gdzie nie ma juz dróg.

Autor:
Data: 2009-10-23 13:10:46

kocham cie ewciaaa

Autor: EwaM....
Data: 2009-11-15 17:33:04

eXtra test! ale za trudny... uwielbiam ewę farnę ale za dużo to niej nie wiem

Autor: ada
Data: 2009-12-13 16:37:17

fajny test ale za tródny bo nie wiem gdzie sie urodziłś ani którego i jestem twoja njwiększą fanka odpiszesz mi co

Autor: brenda song
Data: 2009-12-19 15:14:36

ja mam 1/10 bo nienawidze ewy ja koffam Miley Cyrus a ewa nie umie śpiewać

Autor: Fanka Miley anty fanka Ewy
Data: 2010-01-21 15:10:26

zal mialam 1/10 hehhe

Autor: kaska
Data: 2010-01-25 19:27:50

Ten debil co założył ten test to jest jakiś porądbany każdemu daje 1/10 bo mysli , że każedu się podoba ten test i , że da mu ocenę 5 , 6 a najlepiej 7 nei SPIERDALA

Autor: Magda
Data: 2010-01-26 14:41:11

Autor: KUBA
Data: 2010-01-28 09:18:09

Ale frajer ja wiem ze dobrze odp. a on dał mio tylko trzy punktyyy..żall ;|

Autor: Kinga
Data: 2010-01-30 22:48:16

Beznadzieja zdobyłam tylko 2 punkty, a znam ewe farne baaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo dobrze bo jestem jej największą fanką

Autor: ZalMiTegoKtoZałożłTenTest
Data: 2010-03-01 19:15:32

frajerzy tak dobrze ją znam spier******!

Autor: natalia
Data: 2010-03-04 20:01:15

jest ekstra!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: ja
Data: 2010-03-17 12:48:34

ten test jest super:)

Autor: sylwia
Data: 2010-03-21 15:34:36

ten autor jest do kitu myśli że jest super niech się pierdoli i jebie lubię cię ewa farna

Autor: sylwia mlekołak
Data: 2010-03-21 15:42:33

No taki sobie ja miałam 0 a w końcu też jestem piosenkarką dodą wszyscy mnie kochają i znam ewcię a niewiem czemu miłam 0 jednak... do kitu KOCHAM WAS! dOROTA rABCZEWSKA (DODA )

Autor: DOROTA ROBCZEWSKA doda
Data: 2010-03-26 14:39:03

TEN TEST JEST SUPER JESZCZE NIGDY NIE UZUPEŁNIAŁAM TAK FANTASTYCZNEGO TESTU

Autor: KINGA NAJ NAJ WIĘKSZA FANKA EW
Data: 2010-04-03 20:13:34

Żl to miał byc test o Ewce, anie ile masz lat! Do kitu z tym testem

Autor: Justka
Data: 2010-04-07 16:30:02

Kocham Ewe ona jest moją największą idolką!!! Najlepsza moja piosenka to L.A.L.K.A. a tak wogóle ona wszystkie świetne piosenki!!! I love Ewa

Autor: Agni$$ia jest największa Fanka
Data: 2010-06-03 22:03:25

Kocham Ewę i niedawno byłam na jej koncercie w Prudniku!!!! Śpiewała super tylko,że nie dostałam autografu,bo musiałam jechać do domu ;)

Autor: ;)
Data: 2010-06-21 19:11:03

pojebane bardzo lubię Ewe

Autor: +++
Data: 2010-07-08 22:02:25

ten test jest pojebany ale ewka jest superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Autor: kinga
Data: 2010-07-29 18:23:21

głupi test głupie pytania ale ewa super!!!

Autor: weroniczka<33
Data: 2010-08-13 17:48:46

głupi test głupie pytania ale ewa super!!!

Autor: weroniczka<33
Data: 2010-08-13 17:49:18

niezly test ale moglby byc troche lepszy

Autor: L.A.L.K.A.
Data: 2010-08-15 16:14:12

czesc ewcia.mam na imie Kaska .mam 12 lat i masz fajnego psa.najbardziej mi sie podobalo to jak spiewalas na tym koncercie.Dostalam twoj autograf z z plyta.Fajnie zaspiewalas piosenke oto ja z Kuba Moleda.

Autor: Kaska Xd
Data: 2010-08-15 16:24:48

Ten kto napisal ze jest doda to jest porabany

Autor: Fanka .pl
Data: 2010-08-15 16:26:08

zal dostalam 2\10 glupii test i glupii ten kto napisal ten pojebany test

Autor:
Data: 2010-08-15 16:28:27

czejsić ewa mam najmie Justyna Mucha ijestę w domu dziecka w pieszycahi mam psa pimpka chciala bym cie zobaczyć i ładie spiewasz masz ladnego psa pozdrawia justyna z pieszyc.

Autor:
Data: 2010-09-10 16:22:01

ewa mam opsesję na ciebie i okropnie ładnie spiewasz mieszkam w pieszycach niedaleko Wrocławia jestem w domu dziecka kocham cię.

Autor: Justyna Mucha
Data: 2010-09-10 16:30:44

ewa mam opsesję na ciebie i okropnie ładnie spiewasz mieszkam w pieszycach niedaleko Wrocławia jestem w domu dziecka kocham cię.

Autor: Justyna Mucha
Data: 2010-09-10 16:33:36

Suchajcie kolorowe barjki są z tego...! Love Dominik Sowiński.

Autor: Aliss
Data: 2010-09-15 14:04:05

Dobra Oluśś mój nr gg jest taki 198500. Love wszystkich....! Napisze nowy teks pod tytułem,, Kocham Dominisiaa Sowińskiego" Hehe Pozdrawiam.. To mój ukochany ma 16 lat i chodzi do 3 tak jak ja. xD

Autor: Ewa Farna
Data: 2010-09-15 14:10:31

Sexi ewa farna mam 31 lat pozdro mam zone. zrobimy ewa sobie dziecko? PLisss chce z toba dziecko!

Autor: Mariusz Rusek
Data: 2010-09-15 14:14:28

Mariusz pierdolony piezdoleńcu jaak y mówisz

Autor: Monika Rusek ( Parusia )
Data: 2010-09-15 14:16:12

Weście co to ma być ile masz lat o jezu niech napisze rok bo najwyrazniej tyle ma Lovciam Cię Ewka jestem twoją największą fanką no ale nie byłam na koncercie i tak pojadę jak zaczniesz trasę a poza tym to na pewno nie Doda w komentarzach myśli że jak się podpisze Dorota Rabczewska / Doda to każdy jej uwieży

Autor: największa fanka Ewy Farny :)
Data: 2011-02-28 20:05:06

do kitu ten test:((

Autor: co ci do tego
Data: 2011-07-25 11:11:12

TEN TEST MNIE WKURWIŁ!!! nie BĘDE SIE WYPOWIADAĆ JESTEM WKURWIONA

Autor: co ci do tego
Data: 2011-07-25 11:13:26

LUBIE EWE FARNE ALE TEN TEST TO MNIE TAK WKURWIŁ ŻE ROZPIERDOLIŁAM LAPTOP

Autor: co ci do tego
Data: 2011-07-25 11:15:43

Strona: 1 2

Dodaj komentarz
© 2005-2014 Sentia Solutions - [ Strona główna - Załóż FunTesta - Regulamin - Pomoc ]
Katalog: a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v x y z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9