kokokOKOKokOKoKoKokOKoKoKOKoKoKoKO

Internetowy sklep spożywczy to miejsce, w którym możesz robić codzienne zakupy bez wychodzenia z domu.






elo elo , zapraszam do wypelniania mojego testu, sprawdz jak dobrze mnie znasz ;)


1. Jak mam na imie ?

2. Jakim busem jade do szkoly ?

3. Kiedy mam urodziny ?

4. Ulubiony bohater animowany ?

5. Ulubiony film?

6. Ulubiona piosenka disco polo ?

7. Najgorzej wspominany nauczyciel

8. Ulubiony polityk ?

9. Ulubiona liczba ?

10. Moje imie z bierzmowania ?

11. Ilu mam braci ?

12. Czego lubie posłuchać ?

13. Jaką legende lubie najbardziej ?

14. Ulubiony komentator sportowy !?

15. Czego nie znosze?

16. O ktorej godznie wcisnelem aktywizuj quiz ?


Twoje imię:

Proszę czekaj...

daj se siana z tym testem...pytania a trudne:)

Autor: kajka
Data: 2005-03-15 18:25:59

ty chyba oszlałeś z tymi pytaniami!!!!???? Są beznadziejne!! Ty myślisz, że wiem jaką bajke lubisz najbardziej??!! Albo inne takie głupie pytania??!! Mnie to nie ineresuje!! Mam najgorszy wynik i co cieszysz się z tego??!! Ciesz się!! Zobaczymy jak ty na moim wypadniesz!!

Autor: Ania:P
Data: 2005-03-15 19:13:19

Ooooo zaszalalem.....

Autor: Nh2003
Data: 2005-03-15 20:02:00

yeah, wystarczyło sie skupić i najlepszy na liście :D Pozdro.

Autor: Wiciu
Data: 2005-03-15 20:17:16

Pytania są bardzo dobre, a ze nie wiesz jaką lubie bajke to twoja sprawa :P :)

Autor: tworca
Data: 2005-03-15 22:16:10

właśnie, że nie sa proste.... powinieneś mówić mi więcej o sobie!! i dlatego tak wypadłam..!!!

Autor: Ania
Data: 2005-03-15 22:32:04

muhahaha :D ale jestem dobra :D w0f w0f :D ;] ciekawe co trafilam :d mmrrr :P buziaczki :*:*::** ;]

Autor: *G* :)
Data: 2005-03-15 23:48:29

Pedalstwa?? Przecież jesteś pedałem

Autor: Twój chłopak
Data: 2010-02-24 15:58:06

hjuhjuhydtggggfhggjhjhjfdthggjtuyyyhhhgffgghfhjgtyhuuuyiu

Autor:
Data: 2010-03-01 15:44:11

huj kurwa zajebane skurwysyny\

Autor: lulek
Data: 2010-03-04 20:53:35

;*

Autor: twoja stara
Data: 2010-03-04 20:54:41

call me

Autor: ;*
Data: 2010-03-04 20:55:15

a łony bet romens, a łony biding a saf ju bent

Autor: lolek
Data: 2010-03-04 21:11:06

o

Autor: o
Data: 2010-03-04 21:11:29

o

Autor: o
Data: 2010-03-04 21:11:36

głupie ciule

Autor: sielsia
Data: 2010-04-29 16:28:42

głupie ciule

Autor: sielsia
Data: 2010-04-29 16:28:42

głupie ciule

Autor: sielsia
Data: 2010-04-29 16:28:43

??????????

Autor: mio osole
Data: 2010-05-01 16:26:08

xd

Autor:
Data: 2010-05-02 13:20:46

glupie to jak niewiem co!!!!!!!!!!!!!

Autor: ?????????????+
Data: 2010-05-05 13:31:03

Autor: lol
Data: 2010-05-11 16:55:40

lol?

Autor: ja
Data: 2010-05-11 16:56:01

lol

Autor: fcgyjk
Data: 2010-05-16 22:01:07

wal sie na ryj gnoju

Autor: adrianek pedałek;p
Data: 2010-05-18 13:38:42

Pedał

Autor: Kurwa
Data: 2010-05-19 09:43:27

Uprawialem seks z tym nizej.

Autor: :)
Data: 2010-05-23 18:31:25

A ja z tym wyzej. Robi niezje loda :)

Autor: :)
Data: 2010-05-23 18:32:06

Autor: carton network
Data: 2010-05-28 13:21:19

jesteście cioty!!!FRAJERZY!!!

Autor: bartosh wroblevsky
Data: 2010-05-31 13:14:01

DZIWKIIIIIIIII!!! SZMATO JEBANA DAŁAŚ DUPY MAMY DZIECKO!

Autor: bartosh wroblevsky
Data: 2010-05-31 13:16:06

KURWA ĆWIR!

Autor: bartosh wroblevsky
Data: 2010-05-31 13:19:05

607739405 JESTEM NAPALONYM GEJEM. RUCHAJCIE MNIE KURWA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: bartosh wroblevsky
Data: 2010-05-31 13:23:05

klokloklo

Autor: pluto
Data: 2010-05-31 18:50:27

fajny jestes ;)

Autor: twoj wielbiciel :*
Data: 2010-06-02 21:41:59

hejka

Autor:
Data: 2010-06-03 18:24:26

chyju TY :D

Autor: Wilgotny :D
Data: 2010-08-12 18:42:36

Chuj się pisze przez CH!

Autor: kurwa.
Data: 2010-10-27 21:42:18

debilne i j******e

Autor: Anka
Data: 2011-02-25 20:34:21

CHujowy ten test

Autor: Cipa
Data: 2011-03-09 16:25:55

'p;/////******

Autor: 876334543343287678767
Data: 2013-10-05 15:56:20
© 2005-2014 Sentia Solutions - [ Strona główna - Załóż FunTesta - Regulamin - Pomoc ]
Katalog: a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v x y z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9