Chuj w dupie czyli obiad u babci

Sklep spożywczy internetowy pozwoli Ci zrobić codzienne zakupy o wiele wygodniej niż w tradycjnym sklepie.






Kiełbasa


1. Kim jestem

2. Czy jeśli bóg jest wszechmocny to kiełbasa jest gumowa

3. Powiedz mi kim jesteś a wsadze ci w tyłek balona

4. Jaką grę żem wymyślił z rudym

5. Kto to jest rudy

6. Skrót 88 pochodzi od HH czyli

7. Ile pytań było w tym quizie

8. Jaka to Nalewka

9. Mam 3 latka

10. 3 i pół

11. Sięgam głową ponad stół


Twoje imię:

Proszę czekaj...

oszty wf dup3 ostry ten test

Autor: Lordu
Data: 2005-03-12 20:46:56

no niestety Guzik rozjebałeś mnie <lol> ale i tak oko sauriona patrzy <hahaha>

Autor: Chińczyk
Data: 2005-03-17 22:10:48

Nie dziwne ze zrobiles ten test bo co mozna zrobic po codziennych kapielach z ojcem w jednej wannie??

Autor:
Data: 2005-12-03 17:32:12

Testy są ŚWIETNE!!! Można poprzez nie sprawdzić swoją nieprzeciętną inteligencję?!ŚWIETNE!!! Podobnie jak krzyżówki (również międzygatunkowe) są ŚWIETNE!!! Można poprzez nie sprawdzić swoją nadnaturalną inteligencję oraz ocenić skutki uczestnictwa (zarówno czynnego jak i biernego) w systemie edukacji publicznej oraz liturgii przenajświętrzej. Liturgia przenajświętrza jest również ŚWIETNA!!! ?! Podobnie zresztą jak mój polipropylenowy czworonóg. ŚWIETNE!!! Pozdrawiam CHŁOPCÓW Z MŁODZIEŻY WSZECHPOLSKIEJ (niech wam Bóg drogę rozświetla). ŚWIETNE!!! Powiększył grono aniołków. ŚWIETNE!!! Bóg tach chciał.ŚWIETNE!!! Prosi o zdrowaś Mario. ŚWIETNE!!! Alleluja! - Alleluja! Alleluja! (pierwsze normalnie drugie dwa razy szybciej, czyli ŚWIETNIE!!!)

Autor: Ojciec DJ Rydzyk
Data: 2006-01-02 18:02:07

SWIETNE!!!! czad z dupy i wywrota na cyce...

Autor: wojtek
Data: 2006-02-10 19:22:22

twoja mama ma fajne jaja

Autor: twoj tata
Data: 2006-02-10 21:57:06

czarny chuj wam w dupe

Autor: czarnuch
Data: 2006-08-30 15:58:32

polamcie se chuje

Autor: zlamas
Data: 2006-08-30 15:59:52

robiłem loda twojej dziewczynie a później wzieła mnie od tylca

Autor: poyeb
Data: 2006-09-13 17:44:41

Chciałbym zaapelować do grona uczestników biorących udział w tym teście. Życzę wam wszystkim gigantycznego chuja w dupie i litr spermy na pośladkach. Amen.

Autor:
Data: 2006-11-10 20:57:43

chuj wam w dupy

Autor: matkojebca
Data: 2007-01-18 15:57:03

ej kochanie bierzesz do dzioba czy mam cie jebac w sranie

Autor: fiut
Data: 2007-02-08 15:08:33

wasze matki piorą w rzece

Autor: K.
Data: 2007-04-10 21:18:23

Ten kto to wymyślił miał chyba pierdolca:)

Autor: Piotrek
Data: 2007-04-19 17:57:03

kurwa chuj wam w dupe ciule gównojady pierdolone z tym całym kurwa testem. jeb twa mac idź srać.

Autor: franek
Data: 2007-05-05 05:01:59

nooooooo!!!! nareście jakiś "normalny" test... mam już kurwa dość tych złotych myśli

Autor: nie znasz minie
Data: 2007-05-07 18:05:40

ha ha jeśli lubicie takie testy to zapraszamy na paniwladcakamilb.funtest.pl i damiandf.funtest.pl

Autor: bekowe testy
Data: 2007-05-07 18:06:56

Bez komentarza!

Autor: Zosia
Data: 2007-05-18 13:29:29

niech cie jakis ch...j w du...e naper...dala cwe...lusie

Autor: ja
Data: 2007-05-20 16:51:52

testy dla zjebow i dla mnie

Autor: meccenasss
Data: 2007-06-11 18:38:38

super

Autor: meccenasss
Data: 2007-06-11 18:40:12

Piękne po prostu :D:D:D:D:D:D Respekt5!!!!!!!!!!!!!

Autor: Szyjka
Data: 2007-06-17 00:49:38

Bez sensu jak chuj w dupie

Autor: Habok
Data: 2007-06-22 16:42:44

ma mooooooc .jak dark wader ,ciemną moc.

Autor: ten co klikał
Data: 2007-07-13 11:11:00

huj wam wszystkim w dupe pojebance

Autor: maszynka
Data: 2007-07-13 16:42:35

pierdole cie.

Autor: hujmrn
Data: 2007-07-16 20:21:45

hoiugouyfyuyfcuyvu9ygvuygvu9yvu0yf

Autor: przemek klawikowski
Data: 2007-07-20 21:43:16

pierdolone skurwysyny,zajebańce,męskie dziwki dymane w głowe sram wam na mordy

Autor: xfgdfsg
Data: 2007-07-22 17:01:22

chuj ci w dupe szmato

Autor: cHuj Hcie Hto Hobchodzi?
Data: 2007-08-13 14:59:18

jebałem twoją siostre, fajną ma cipke, ssie jak pojebana ale powiedz jej żeby na przyszlosc chłopakom tak mocno nie ciągnęła bo az chuj boli na 2 dzień, poza tym lubi jak sie jej wkłada palec w dupke, a i uwazajcie bo ma suty jak wentyle od STARA i moze nimi oczy powybijac

Autor: twój stary
Data: 2007-10-06 19:09:27

BROWARYYYY!!!!!!!

Autor: kurwaaaa!!!!
Data: 2007-10-16 18:16:40

mam na imię czabtykrata i pochodzę z mongolii poznam fajanom laske i się na niom wyrzygom bo mnie mdli>

Autor: kawasaki
Data: 2007-11-11 16:41:55

nie wystraczy chcieć należy dążyć do celu powoli a konsekwentnie a wtedy świat stanie przed wami otworem. Shalom

Autor: adolf schickelgruber hitler
Data: 2007-11-11 16:47:34

jebac w dupe!!!aaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Autor: dupa
Data: 2007-11-11 18:06:18

ciosaj kolbe!!!!!!!!!!!!!!!!! szturchen pupken, cipken drapken, lasken morgen, Wyciag kokota!!!! lachomacie!!!!! jebany test zryty jak you?

Autor:
Data: 2007-11-16 19:34:53

kensaj bryłke piździwąsie!!!

Autor: twój stary
Data: 2007-12-12 14:57:36

hujowy ten test pizdochlascie

Autor:
Data: 2007-12-18 16:35:53

hujowy ten test pizdochlascie

Autor:
Data: 2007-12-18 16:36:54

masz fest hujowe potania wyjebany w dupe pedali i pewnie jestes tak hujowy jak ten test!! spierdalaj

Autor:
Data: 2008-01-20 16:25:24

Pojebane

Autor:
Data: 2008-01-23 01:04:58

ahahah ale komentarze kaszmar ej autor tylko sie nie zbrendzluj jak bedziesz je czytał

Autor:
Data: 2008-02-10 21:05:02

Twój wynik: 59/62

Autor:
Data: 2008-02-21 21:32:57

najlepszy test na swiecie xD

Autor: Jebaniec
Data: 2008-02-27 20:03:11

śmieszny xD

Autor:
Data: 2008-02-28 16:30:12

jak sie ma zastepstwo z pania od biologi w bibliotece to nic innego niz "huj w dupie" na mysl nie przychodzi xD

Autor: jo
Data: 2008-03-26 12:06:43

Jebie w dupeczke łosie i krowy

Autor: Daniel Potulicki
Data: 2008-06-08 23:14:50

gooood quiz, qiz, klizzz czy jak to sie tam kuewa pisze... huj z tym ale mnie sie pdoba!!!

Autor:
Data: 2008-06-09 14:48:45

ja to wspolczuje temu co losie w dupe jebie

Autor:
Data: 2008-06-09 14:49:59

takie pytania powinny być w 1 z 10

Autor: Pikabubi
Data: 2008-06-13 11:03:56

chuj w dupe

Autor: Stefan
Data: 2008-06-27 02:38:43

Strona: 1 2 3

Dodaj komentarz
© 2005-2014 Sentia Solutions - [ Strona główna - Załóż FunTesta - Regulamin - Pomoc ]
Katalog: a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v x y z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9